Sunday 8 January 2012

bila aku offline ........

bila aku offline semua gabra (bukan semua la kwn2 terdekat je ) ... bila aku offline diorg fikir bukan2 (kinah ni tuisyen ke / dia pegi shopping kot / tido la tuw / kena baham buaya ke? / cari siput nak buat lauk kot ) *sebab selalunya aku terpacak cantik je kat chat list tu kan , siap blh ikat kontrak dgn mark zuckerberg  jadi guard pesbuk 24 hours .... tapi sejak aku ada azam baru ni, aku pun take la a little time offline nak buat kerja aku yg melambak tapi x sedo diri nak siapkan...  dari pukul 7 sampai la tengah hari, hari ni banyak bende berfaedah aku buat (banyak prasan ) .... then ptg lak baca novel edisi murid form 5 (x rajin aku nak baca novel cinta , krang mula la melalau angau )



 pastu dekat nak maghrib tu aku pun dgn x sabarnya nak tgk news feed fb sepanjang ketidakwujudan aku *ewah... ada 14 noty (14 je pon)*klau cuti tahun lps mybe 30 kot sbb semua masih rajin bermain main*
 yg paling lawak msg dari Nada ... dia tanya ''kinah kau on ke tak ni?''   ~agaknya dia x percaya kot aku offline .... naseb dia x tanya  ''kinah ko okay ke x ni ??? ''  mentang2 aku dah resign jadi guard group science tu .... anda berjaya buat saya ketawa seikhlas hati .
jenuh la nak habiskan bende yg dibaca kerana terpaksa hauhau... naseb blh tahan...
                                               
Dlm buku tu kata karpus tu tulang di pergelangan tangan , tapi tulang tgn ni banyak ..mna satu encik Amer nye pon... x jumpa pon karpus ke carpal ke capal ke dlm ni .



                                                       
oh di sini kot tulang karpus tu ... (maafkan saya jikalau tersilap , saya guna buku biologi taraf SPM je , buku Anatomy and Physiology saya x beli lagi )

oh saya suka klau sambil baca sesuatu cerita tu dapat ilmu baru , x kira la jenis buku mcm mna pon , klau berkehendak komik sin chan pun blh jadi buku ilmiah untuk makhluk yg mahu berfikir. apatahlagi buku yg berunsur pendidikan , so enjoy your reading time ..jgn asyik merungut nyot nyet nyot nyet sbb banyak sgt patah perkataan dlm tu . *aku terfikir mcm mna agaknya muka manusia campuran bangsa inggeris dgn bangsa org asli semai ... ade mcm muka Aaron aziz x ? *

nah ...akhirnya x sia2 aku offline fb