Tuesday 11 December 2012

Jamuan 5SC 2012 - bersibuk seminggu

Akhirnya seperti dinantikan dari awal tahun , Jamuan 5SC 2012 secara rasminya telah pun diadakan di Lan's catering padang polo ipoh pada 4.12.2012 (selasa) , hambek ko baru sekarang nak update blog hehehe.
Seperti yg dirancang kami memilih konsep taman gitu santai-santai so aku pun search la pak cik google nak tgk taman mana yg wujud kat ipoh ni , pusing sana sini sampai baru aku tau wujudnya taman jepun dekat ipoh ni kihkihkih ceruk juga aku nih.Jadi disebabkan untuk menyewa taman jepun tersebut memerlukan kos tambahan so Restoran Lan's catering dpn padang polo tu pun dipilih sebagai lokasi jamuan kami.



selesai dgn penetapan lokasi dan menu , kena pulak cari cenderamata .. haha mmg favorite aku la keje-keje mcm ni (tipu tipu tipu XD). so pada jumaat 30.11.12 , aku , anis , nada dan juga farahin telah berjalan2 di sekitar greentown mall untuk memilih cenderahati pada tetamu , seperti biasa nada meng 'recommend' kan nasi goreng sotong yg hahahaha geli aku makan sebab diorg suka buat lawak >,,< hahahah!.Keesokannya aku masih lagi cuba mencari cenderamata yg sesuai , so dari super kinta ke pekan lama hingga ke jalan kuala kangsar..thanks to my mak and ayah yg memahami hehe mak suggestkan tempat , ayah drive vroom vroom !

Selama 3 hari aku duduk melenggu dpn lappy ni dok buat slideshow untuk dipertontonkan pada hari jamuan nanti sebagai halwa mata dan telinga.Aaaand this is what they've watched herherher:



Alhamdulillah akhirnya jamuan kami berjaya dilaksanakan walaupun seramai 22 ahli kelas tidak dapat menghadirkan diri. Terima kasih kepada guru-guru yg meluangkan masa bersama kami , Pn. sharifah selaku guru kelas hadir bersama adik 5sc amir amsyar mustaqim dan ibunda tercinta beliau , Pn rohana, Pn.norliza , Pn izatun , dan Pn.noraya , adalah tetamu VIP ada hari tersebut hehe.

Selaku jurukamera kami pada hari tersebut , budak kecik bernama al hakim chai telah pun menyediakna montaj jamuan 5SC , hehehehe dan ianya free >,< jimat bajet aku hahaha trimas akim.


Lets the picture sing hahahaha....


Bersama jurukamera cilik 

guru-guru yg hadir 

Our boys


sudut cenderamata dan buku tetamu


Out motto on t-shirt


 Family 5SC yg hadir

Adik 5SC dah besar hehehe tembam geyamm!

kek 1kg habis dilahap begitu sahja hehe











Teacher Rohana.. she so sweet >,<

me on phone..bughok betul duduk haha

amsyar ..our yougest brother 

AJK majlis..thanks to u all gurls

sesi meluah rasa 

cikgu sha... the best class teacher everh!

potong kek nak bagi anak2 makan >,<

Squad pari-pari cilik hahahah

tomey domey vomey komey !




got feeling to sing maaa




sumbang suara










Our Brand

Thanks to you all guys , I'll miss u a lot a lot a lot . Promise me that u all will bring our moment together along ur journey of life my dear comrade...  I LOVE YOU