Tuesday 27 November 2012

27.11.2012

what I'm gonna say right now is I'M FREEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!! saya adalah makhluk yg bebas dari kekejaman SPM !! mwahahahahaahah !! akhirnya setelah hampir 11 tahun dlm usaha menuntut kemerdekaan , terlaksana juga impian ku .. negara ku telah merdeka dari SPM dgn ujian terakhir yg tidak terkalah kegetirannya iaitu kertas biologi pada 27.novermber.2012 hehehehe!!
Dan itu juga bermakna aku bukan lagi pelajar sekolah  .. *apa ?* ya aku bukan pelajar SEKOLAH .. omg jadi aku apa ? .... aku adalah pekerja tetap di rumah ibu bapa ku sebagai tukang rasa makanan dan tukang kritik drama-drama di kaca televisyen ya . selain itu aku juga telah diiktiraf sebagai full time facebooker dan segala mcm ER , twitter , youtuber , blogger , googler , yahooer dan ginger .. EH.



couldn't join this anymore :'(
masih teriyang di telinga ku ayat ni ''masa menjawab tinggal 10 minit sahaja lagi , anda tidak boleh meninggalkan dewan'' masa menjawab bio paper 3 tadi .. actually for me the real meaning of that sentence is along this line ''tinggal hanya 10 minit sahaja lagi anda bergelar sebagai pelajar sekolah menengah , atau lebih spesifik lagi pelajar SMKTD '' aaaand I was like * ~(^,^~)*  hahahaha !!

hahahahahaha what I supposed to say right now is ... I'm actually doesn't know what to feel and what to do =,=  . my mind full with question mark ''?????????'' when I look at myself .... what I'm not the student of SMKTD ??? that title .. I hope it is belonging to me forever >,<  ...because I LIKE TO !!!!!! it was awesome to be SMKTDian !!!!

Dan pada 27.11.2011 masih ingatkah anda pada post ini 27112011-pronouns-twenty-seventh-eleven. ??? hehehehehe even after a year .. it was still not for everybody else to know on what's wonderful event had happen that day hahahaha! and really I don't believe it have been a year dude !!! since the day I was crowned as a king .. opppsss .. hey that supposed to be a secret !!!! *GILA*

hahahaha I can't stop laughing right now , my jantung is geli hahahaha too happy to say a word dude !! ever in your life , there's so many fantastic thing happen in one day ?... ya it happen to me today ^,^ syukur alhamdulillah ya allah , the right to all happiness.
Friends.....

 # I may finish my study at school level..but I'm a student for the rest of my life