Saturday 25 February 2012

terasa 'hidup' dgn sekolah yang gaban superbnya

Assalamualaikum superb superb human sekalian , minggu ini sangat memenatkan kerana saya  tersangat gedik membuat skrip drama english untuk class perform nnti .. insyaallah doakan moga-moga projek suka suka menyusahkan rakan sekelas saya ini berjalan lancar dgn jayanya ! yeaaah babeyh! terima kasih kepada mereka-mereka yang apabila diceritakan jalan cerita drama ini , dgn bangganya membuat muka bersemangat dan sekaligus memberi satu tonik tenaga kepada saya di dalam bentuk tablet senyuman dan galakan !!! oleh kerana adanya mereka-mereka yg bersemangat ini bersama saya ..maka saya tidak mampu mengecewakan mereka dgn berputus asa di tengah jalan, dan insyaallah we will do it no matter what 5 SUPREME CROWDED !!!  amin ya allah 




dan yg kedua , pada khamis 23.2.2012 kami dimaklumkan guru bahas tersyg melalui fb #medium komunikasi kesukaan saya# bahawa usul pertandingan bahas peringkat zon tanpa rasa segan dan malunya sudah memunculkan diri maaa dan we have prepare for it because the event is on thursday next week ! grrrrr ... dan peringkat pertama kami akan bertemu dgn maahad al ummah sebagai pembangkang dgn usul 'pendatang asing penyumbang kepada pembangunan negara' ...fuuuh senak perut I nyah...

dan yg paling memenatkan ialah , minggu ini kami bersekolah 6 hari dalam seminggu , we just can lay our body on bed only on sunday daaa ! apah mereka-mereka di ats ingat kami robot canggeh dlm filem I robot lakonan will smith itu ke ? kami juga perlukan tonik tenaga sabtu dan ahad untuk merefresh diri dan mengcharge kembali tenaga kami yg loss during the week lew.. otak kami apatahlagi *alasan*


walaubagaimanapun hari sabtu hari ni kami sudah mula keluar kelas dgn muka setebal tembok berlin menghadiri  latihan bahas ,
aagaggaggagagagag di sini ada berita hanget ... semi final dan final kami pada kali ini akan diadakan pada hari yg sama ujian pengesanan kami berlangsung =,= mengikut pentadbiran sekolah , pelajar yang bertanding mewakili sekolah tidak perlu mengambil paper jika hari pertandingan bertembung dgn peperiksaan... tetapi nama kami tetap akan dimasukkan ke dlm carta kelas dan op course klau x jawab paper nama kami akan berada di tangga terbawah , 40/40 org pelajar .. OMG nightmare nightmare ..... pasti emak kesayangan saya akan mengenggam parang dan mengejar saya keliling rumah jikalau itu terjadi .. 

walaupun baru sehari saya 'ponteng' kelas , tetapi kerana kecintaan yg menebal terhadap kelas menyebabkan saya teramatlah sakit menanggung kerinduan terhadap rakan-rakan sekelas , guru-guru , suasa kelas kami yg umpama medan peperangan , gelak tawa kami yg ikhlas , bunyi nyamuk yg x lut dgn Ridsect kami , ya segalanya tentang kelas kami amat indah .. sumpah wa x tipu lu , wa mmg giler rindu dgn kelas , lihat betapa ikhlasnya cinta wa kepada lu .. ahahaha!!
believe me my sweetheart sweetheart

 so guys sorry tak dpt bersama dgn kalian 2 minggu ini berjuang menentang kejahilan/kebodohan/kebangangan yek .. insyaallah doakan yg terbaik untuk kita-kita yang sumpah comel ini... minta maaf kepada guru-guru juga kerana tidak dapat menghadiri kelas kalian yang sungguh fabulous itu. miss miss missing you !!!