Wednesday 28 December 2011

fly me to the moon.................

Baru aku perasan blog aku ni dah mcm blog muzik video =,=  asal cerita je mesti selit lagu ...... sukatilerr .....hohoho.. wei kome , sempena pembukaan sekolah yg makin dekat ni, aku cadangkan apakata klau kita kena marah dgn cikgu ke , kena tibai dgn mak ayah ke , kerja sekolah dah sama tinggi dgn gunung keledang ke , tension dgn sekolah ke... apakata kita pakat SING this SONG nak....





why this song ?
sbb aku nak lps tension lari ke bulan... biar x de sapa blh kejar muahaha!!
eh aku x pegi sorang2 tau.. ade le rakan seperjuangan yg sama kepala ikut sekaki ... party on the moon ! 










fly me to the moon........................


Fly me to the moon,
And let me play among the stars
Let me know what spring is like
On Jupiter and Mars

In other words, hold my hand!
In other words, darling, kiss me

Fill my heart with song,
And let me sing forever more
You are all I long for,
All I worship and all I adore

In other words,

Please be true
In other words,
I love you

Fill my heart with joy,
And let me sing forever more
You are all I long for,
All I worship and adore

In other words,

Please be true
In other words,
I love you ♥



*sebenarnya lagu ni lagu lama tau , ada beribu version lagu ni . tapi yang aku suka ada 4 je ....nah ni ambek

1.Jang Geun Seuk version ~ i like this most >,<

ok tak kita nyanyi sama2 nnti tau dlm kelas..... , pengetua dgr pon terharu tau mesti nnti beliau bagi special gift  hehe >,<

#klau cikgu tanya sapa punya angkare , jgn segan2 jgn malu tunjuk kat aku tau....