Allahumma, la ilaha illa anta. Subhanaka, inni kuntu minazzhalimin – ya Allah, tidak ada Tuhan selain Engkau. Maha Suci Engkau. Sungguh aku ini termasuk orang-orang yang zalim

Monday, 21 April 2014

Perkhabaran

"Focus on the journey, not the destination. Joy is found not in finishing an activity but in doing it." - Greg Anderson
Walaupun xda sapa kesah nak tau apa perkhabaran aku sekarang, aku tetap nak cita jugak. aku sekarang .......


Just rest .... 
Alhamdulillah, dah hampir setahun jasad aku terletak elok kat UTP nun, sedikit demi sedikit jiwa aku pun mula turut serta dgn jasad aku sama, mana dia nak lari pun ? Kalau setahun yang lalu aku selalu tertanya gak "macam mana agaknya perasaan lepas setahun foundation kat sini? ", Bila tiba waktu tu, ya memang ada satu perasaan yang cukup .. cukup susah aku nak cakap hahahaha haa penat nya gelak.